Streetwear po našem. Tak se jmenuje nová brandová kampaň Queensu, do které jsme místo no name modelů z agentury obsadili naše oblíbené umělce – zpěvačku Annet X a rappera Karla. Oblékli jsme je do toho nejlepšího ze streetwearu a odvezli na chalupu ukrytou v chráněné krajinné oblasti Kokořínsko. Protože prémiové kousky nemá cenu šetřit na speciální příležitost a ve stylu může být člověk kdekoliv – ve městě, na návsi nebo v lese. I loupání brambor na zápraží může být fashion.
“Vzhledem k okolnostem tráví většina z nás letošní rok v Česku nebo na Slovensku. My z toho máme radost, užíváme si oddych v přírodě a vidíme to jako příležitost soustředit se na to naše české/slovenské, na nové cesty a na hledání toho, co je nám blízké,” říká Igor Petrikovič, brand manažer Queensu. “V kampani hrajeme hlavně na kontrast typicky domácké atmosféry se stylovými outfity. Dávno už neplatí, že trendy patří jen velkým městům, móda funguje v každém prostředí. Naši trendsetteři se taky bez problémů vyrovnají světovým hvězdám,” doplňuje Igor.
V pěti různých outfitech se objevily značky, které v Česku a na Slovensku prodává exkluzivně jenom Queens – například Daily Paper, Fred Perry, Preach, Suicoke nebo Poutnik by Tilak ( o které píšeme zde) v kombinaci se streetwear klasikou jako Stüssy, Carhartt, adidas a Soulland. Inspirací byl i osobní styl Annet X a Karla. Jednotlivé looky doplnily autorské šperky značek Nastassia Aleinikava a Bold Studio by Marketa Kratochvilova a rezonují v nich i typické česko-slovenské fashion momenty jako ponožky v sandálech nebo maskáče na výlet do přírody.
Kreativa, styling i kompletní produkci kampaně vznikala inhouse, pracoval na ní tým pěti lidí. Editorial fotil Filip Poreba, videa točila Veronika Donutková, hudbu dělali Radimo a Karlo a make-up se postaral Zdeněk Fencl.