Historie piercingu sahá až do dávných dob. Tento způsob tělesné modifikace byl praktikován mnoha kulturami po celém světě, a to jak z rituálních důvodů, tak z estetických důvodů.
Piercingy jsou doloženy již v pravěku, a to například v Evropě, Asii, Africe i v Americe. Ve starověkém Egyptě byly piercingy populární mezi faraóny a aristokracií. V Afrikě byly piercingy často součástí různých kmenových rituálů a měly symbolický význam. V Asii byly piercingy populární mezi hinduisty, buddhisty a dalšími náboženskými skupinami.
V moderní době se piercingy staly populární v 70. letech 20. století v USA a západní Evropě, kdy se objevily nové materiály a technologie, které umožnily bezpečné provádění piercingů. V té době se piercingy staly symbolem rebelství a alternativního stylu života. Od té doby se piercingy staly běžnou formou tělesné modifikace, kterou praktikuje mnoho lidí po celém světě.
Dnes se piercingy provádějí na různých částech těla, včetně uší, nosu, rtů, brady, jazyka, bradavek, pupku a intimních partií. Existuje mnoho druhů piercingů, včetně tradičních a moderních variant. Piercingy se také staly součástí módního průmyslu a jsou často prezentovány v umění a médiích.
Příběh rebrandingu české značky Atreya začal v roce 2020. V hlavách se zrodil plán posunout značku do nové doby. Změnit vnímání piercingu v ČR a nabízet ty nejkvalitnější kousky i servis.
Jedním z hlavních cílů je změnit pohled na piercingy na českém trhu. Piercing už dávno není jen punkový nebo rockový doplněk z 80. a 90. let. V západním světě se stal módním doplňkem. Například v USA se už pohled na odvětví piercingu dávno změnil. Tuto změnu chceme přinést i k nám.
Jak?
- kvalitou materiálů (zlato, titan,…),
- originálními designy,
- světovými značkami (Junipurr, BUDDHA JEWELRY,…),
- novou nabídkou šperků,
- bořením mýtů kolem piercingů.
„Piercing je luxusní šperk, který dokáže podpořit krásu a jedinečnost”, Klára Konečná, zakladatelky značky.
Prohlédněte si širokou nabídku doplňků na Atreya.cz.