Městský život je plný příležitostí a vzájemného setkávání. Žádá si oblečení, které odráží trendy a současně nabídne kvalitní nadčasové zpracování. Na těchto základech ZOOT stvořil novou privátní módní značku Metroopolis, v níž prožijete rušný život velkoměsta naplno. Metroopolis charakterizují sportovní prvky, smart detaily, minimalismus a kvalitní materiály. Tváří se stala energická herečka a milovnice cestování Hana Vagnerová.
V září 2021 ZOOT představuje novou privátní značku oblečení. „Ve značce Metroopolis se odráží aktuální trendy a nároky na oblečení pramenící z městského životního stylu. Ženy si žádají vyšší kvalitu, což je důvod, proč jsme při tvorbě oblečení pracovali s kvalitnějšími materiály a luxusními příměsemi, například kašmírem, mohérem nebo vlnou,“ uvádí Martin Šporcl, Head of Private Labels v ZOOT.
Minimalistické modely vynikají rafinovanou kombinací elegance a sportovních prvků a ozvláštňují je smart detaily. Značku ZOOT koncipoval tak, aby šly jednotlivé kusy vzájemně snadno kombinovat, a vy si tak namísto postávání a přemýšlení před skříní můžete ráno raději dopřát delší sprchu nebo příjemnou snídani. Na oblečení jsou uschované souřadnice, které odkazují na jedno z typických míst setkávání – Pražský orloj.
Tváří Metroopolis se stala energická herečka Hana Vagnerová, která ztělesňuje hodnoty značky, mezi které patří láska k nespoutanému životu i cestování: „Je mi sympatické, že Metroopolis kombinuje sportovní styl s elegancí, protože to je přesně to, jaká jsem. Cítíte se pohodlně, a přitom dobře vypadáte. Nejvíc jsem si oblíbila černé kalhoty, protože jdou nosit s obyčejným tričkem a teniskami na den a večer si je můžu obléct se zajímavým topem a podpatky, a vyrazit na premiéru,“ říká Hana Vagnerová, herečka a tvář značky Metroopolis.
Prémiové materiály a odraz aktuálních trendů
Pro blížící se chladné dny si značka Metroopolis připravila hřejivé kabáty, prošívané bundy, hladké úplety, midi délku sukní a volné kalhoty. Oblečení dominují neutrální barevné odstíny s akcentem cihlové, starorůžové nebo tlumené mátové.
Do prémiové značky Metroopolis se otiskla povaha a potřeby moderní a nezávislé ženy, které se spojují s aktuálními trendy světových metropolí. Nabídka poskytuje dostatečně širokou nabídku, abyste si v ní vybrali a nakombinovali outfity korespondující s vaší osobností, potřebami a stylem. K tomu nabádá i slogan značky My city, my rules. Prvních 12 modelů kolekce jde do prodeje v sobotu 4. 9. 2021.