Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

ZOOT přichází s vlastní kolekcí teplákových souprav ICOONIC

Minimalistický do detailu řešený design, unisexový střih a udržitelné materiály charakterizují aktuální kolekci českého módního e-shopu Zoot. Teplákové mikiny a kalhoty privátní značky ICOONIC jsou k dostání celkem v pěti odstínech, kterým dominuje světle žlutá a pistáciová. 

Zoot v souvislosti s rozpínáním trendu pohodlné módy na doma i do města v květnu uvádí vlastní kolekci teplákových souprav pod privátní značkou ICOONIC. Kolekci charakterizuje kvalitní materiál a provedení, unisexový střih tepláků i mikiny a trendy letní odstíny světle žluté a pistáciové. Barevně kolekci doplňují ještě bestsellerové stálice: černá, tmavě modrá a světle šedá melánž. Jednobarevné designy zdobí vyšívané logo ICOONIC, tón v tónu.

„Naším cílem bylo reagovat na poptávku a aktuální situaci velké většiny našich zákazníků, kteří se najednou ocitli převážně doma. Vytvořili jsme proto úplně novou privátní kolekci pohodlných, ale nadčasových a kvalitně řešených teplákovek, která má ambici získat si oblibu i po skončení pandemie,“ uvádí Milan Polák, CEO Zootu.

Teplákovky jsou šité v České republice z kombinace organické bavlny a recyklovaného polyesteru. Mikinu pořídíte za 1 249 Kč a tepláky za 999 Kč na www.zoot.cz.

Kolekce teplákových souprav ICOONIC doplňuje další privátní značky e-shopu, kterými jsou ZOOT, ZOOT Original, ZOOT Baseline, DOBRO. a OJJU. Jejími typickými znaky jsou pohodlí a střihy, které se hodí pro nošení na doma, do města i přírody.

TIP – Novinka: Teplákovky ICOONIC

Nová kolekce unisexových teplákovek ICOONIC od Zootu je vyrobena z organické bavlny a recyklovaného polyesteru v pěti odstínech, kterým kralují letní světle žlutá a pistáciová. Pohodlné a vkusné teplákovky jsou vyrobené v Česku a dokonale zapadnou do vašeho šatníku.

Cena mikiny: 1 249 Kč

Cena tepláků: 999 Kč

Zakoupíte na www.zoot.cz

 

ZOOT

Český prodejce módy a doplňků ZOOT se soustředí na unikátní koncept omnichannel prodeje prostřednictvím internetu, ale díky stále širší síti Výdejen radosti nabízí jedinečnou konkurenční výhodu vyzkoušet si oblečení ještě před placením. V nabídce má zařazeno také několik privátních kolekcí, které vznikají na základě oblíbených produktů zákazníků. Vlastníkem ZOOT je společnost Company New, která je součástí investiční skupiny Natland. Jako CEO nastoupil v polovině roku 2020 Milan Polák.