Módní e-commerce platforma ZOOT otevírá flagship store na Václavském náměstí v Praze. Další 3 vlastní prodejny vzniknou v Brně, Plzni a Českých Budějovicích. Pro ZOOT se jedná o další krok v propojení online a offline prodeje módy.
Praha I Módní e-commerce platforma ZOOT se vrhá do světa kamenných prodejen, kde ta největší bude na Václavském náměstí. Ke 100 místům, kde si objednávku můžete vyzkoušet při vyzvednutí nově přibudou i kamenné prodejny.
„ZOOT store na Václavském náměstí a v dalších městech je dalším krokem v budování ZOOTu jako platformy, která kombinuje online a offline prodej módy. Koupit si oblečení prostě není stejné jako nabíječku na telefon. A tak si stále více uvědomujeme, že naše unikátní možnost pohodlně si vybrat online a za pár hodin si vše vyzkoušet na místě, kde mi třeba i někdo řekne, že mi to sluší, je pro naše zákazníky zásadní,“ říká Milan Polák, CEO skupiny Digital People, která provozuje i značku ZOOT.
Nové vlastní prodejny přinesou další nový zážitek – zákazníci si budou moci prohlédnout vybrané atraktivní aktuální kolekce na živo. ZOOT v prodejnách chystá i speciální sekci, kde se bude nabídka měnit každých 14 dní, a tak zde zákazníci najdou vždy něco nového nebo ve speciální akci.
„Důležité pro nás je v prodejnách stabilně ukazovat naši privátní značku ZOOT.lab, kterou sami navrhujeme a věnujeme jí velkou péči. Nedávno jsme ji prezentovali formou přehlídky na akci Prague Fashion Week a viděli jsme, že zájem sáhnout si na ni, byl veliký,“ vysvětluje CEO Digital People Polák.
Cílem bylo každou prodejnu udělat v ZOOTím designu, který pro zákazníky bude zábavný. Skupina chce postupně přidávat další prodejny v krajských městech ČR a s postupem času zamířit s prodejnami i na zahraniční trhy, kde ZOOT působí.