Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Módní značka Vuch společně se svými zákazníky přispěla prostřednictvím limitované edice kabelek v odstínu lidské kůže téměř 160 tisíc Kč projektu Tělo s příběhem  

U české módní značky Vuch je podpora dobročinných aktivit již tradicí. Posledním příkladem je limitovaná edice charitativních kabelek v barvě připomínající odstín lidské kůže.



„S myšlenkou dobročinného projektu Tělo s příběhem souzníme, a proto jsme opět spojili společné síly. Naši designéři a tým Těla s příběhem dali hlavy dohromady a společně vytvořili originální design. Následně jsme vyrobili 350 kusů limitovaných charitativních kabelek Peony jako symbol podpory a sebelásky. Výtěžek z prodeje činil krásných 159 360 Kč a celou tuto částku věnujeme tomuto dobročinnému projektu,“ říká Martin Kůs spolumajitel a šéfdesignér značky Vuch.

Kabelka byla záměrně navržena v barvě připomínající odstín lidské kůže, aby zdůraznila přirozenou krásu každého z nás. Symbol pivoňky, který je pro tento self-love projekt tak typický, najdete na Peony v několika podobách – od jemného embosovaného motivu na zadní straně, přes dva přívěsky, až po originální podšívku s inspirujícím nápisem „Pravá krása se skrývá uvnitř“. Součástí projektu bylo také spojení se s pěti ženami, která mají na svém těle příběh.

„Projekt Tělo s příběhem ukazuje, že každá si na svém těle neseme příběh. Ten může být okem viditelný formou vrásek, jizev a jiných, zdánlivých (ne)dokonalostí. Nebo může tvořit skryté šrámy na duši. Cílem tohoto projektu je podpořit všechny ženy a připomenout jim, že v tom nejsou samy. A také to, že skutečná krása se skrývá uvnitř. My ženy jsme silnější, než si myslíme, a přesto jemné, krásné a jedinečné,“ shrnuje hlavní myšlenku charitativního projektu Kateřina Kopicová, zakladatelka Tělo s příběhem.

Ve Vuch mezi základní kameny filosofie patří pomoc a projekty společenské odpovědnosti. Kromě opakované podpory projektu Tělo s příběhem, se kterým spolupracovala i na projektu Vuchlady 2023, přispěl Vuch například neziskové organizaci Nedoklubko. Příspěvky šly na pomoc bezbranným miminkům do dlaně. Dalším příkladem je charitativní kalendář, který Vuch vypustil do světa již třikrát. Výtěžek z prodeje posledního vydání putoval na podporu dobročinné organizace Loono, zaměřující se na osvětu prevence vážných onemocnění. Projekty této organizace Vuch podporuje dlouhodobě. To platí i o dalších subjektech (například Arcidiecézní charitu Praha), stejně tak regionálně (například Spolek Hurá na Výlet!) nebo se připojuje k aktivitě Giving Tuesday, která připadá vždy na listopad a z každé objednávky byla věnována částka 20 Kč Fandi mámám.